چگونه می توان یک آرم را در 7 مرحله متحرک کرد

Illustration showing a character animating next to the Adobe After Effects logo

 

این روزها انیمیشن های لوگو به طور فزاینده ای رایج شده اند. بین تلفن های هوشمند و پیشرفت کلی فناوری اینترنت ، اکنون در فضاهای دیجیتالی آرم ها بسیار بیشتر دیده می شوند و این جلوی جلوه های بصری مانند انیمیشن را می گیرد که با محصولات فیزیکی امکان پذیر نیست. البته محبوبیت روز افزون انیمیشن لوگو باعث می شود که مارک های بیشتری برای ادامه رقابت به آن نیاز داشته باشند. بنابراین یادگیری نحوه متحرک سازی یک آرم می تواند مهارت ارزشمندی باشد تا بتوانید آرم خود را به سطح بالاتری برسانید.

در عین حال ، نرم افزار انیمیشن نیز به منظور پشتیبانی از این پایگاه کاربر در حال رشد ، در همه جا فراگیرتر ، ساده تر و بصری شده است. بنابراین صرف نظر از اینکه انیمیشن آرم فنی و دلهره آور به نظر می رسد ، حتی مبتدیان هم اکنون قدرت ایجاد انیمیشن های ساده اما موثر را دارند.

برای این منظور ، من می خواهم شما را با اصول انیمیشن آرم از ابتدا تا انتها آشنا کنم. به عنوان مثال ، من با لوگویی که برای وبلاگ شخصی خودم ساخته ام کار خواهم کرد: حالت داستانی. در حالی که ما از Adobe After Effects در این آموزش استفاده خواهیم کرد ، اکثر نرم افزارهای انیمیشن حاوی عملکردهای مشابه هستند و اصول کار نرم افزار برای هر برنامه ای اعمال می شود ، اگرچه ممکن است نام های خاص و گزینه های منو متفاوت باشد.

نحوه متحرک سازی آرم با افتر افکت در 7 مرحله

پرونده آرم را آماده کنید
آرم را به افتر افکت وارد کنید
تنظیم ترکیب
با فریم های کلیدی متحرک شوید
با لایه های شکل متحرک کنید
زمان انیمیشن خود را تنظیم کنید
آرم متحرک خود را صادر کنید

مرحله 1: پرونده آرم را آماده کنید
ما در واقع آموزش انیمیشن آرم خود را در Adobe Illustrator (یا همان نرم افزار طراحی آرم معادل شما که متعلق به شماست) آغاز خواهیم کرد. این برای اطمینان از تنظیم پرونده آرم ما برای انیمیشن است.

اگرچه نرم افزار انیمیشن خود مبتنی بر شطرنجی است ، اما فایلهای منبع آرم باید در قالب بردار باشند. این اجازه می دهد تا آنها بدون آسیب رساندن به کیفیت تصویر تغییر کنند (به عنوان مثال ، مقیاس گذاری آرم رستر منجر به پیکسل سازی می شود) و این بعداً هنگام کار با لایه های شکل مفید خواهد بود.

آرم همچنین باید لایه ای باشد تا اینکه در یک شی single واحد قرار گیرد. این به شما امکان می دهد با متحرک سازی قسمت های جداگانه آرم ، انیمیشن های پیچیده تری ایجاد کنید. می توانید با استفاده از دکمه Add New Layer در پایین پنل Layers لایه های جدید ایجاد کنید ، سپس قطعات آرم خود را در آنها کپی و جایگذاری کنید.

سرانجام ، چون انیمیشن ها ماهیتی دیجیتالی دارند ، ما همچنین با رنگ های RGB کار می کنیم. اگر پرونده Illustrator شما روی CMYK تنظیم شده باشد ، می توانید با انتخاب لوگوی خود و رفتن به Edit> Edit Colors> Convert to RGB این مورد را تغییر دهید.

پس از آماده شدن ، آرم خود را به عنوان یک فایل وکتور کاملاً لایه ای صادر کنید. از آنجا که انواع پرونده های افتر افکت در خانواده نرم افزارهای Adobe است ، من قصد دارم لوگویی را که به عنوان پرونده AI (Adobe Illustrator) ساخته ام ذخیره کنم ، اما در صورت استفاده از برنامه های مختلف ، انواع مختلفی از فایلهای برداری وجود دارد. نرم افزار.

مرحله 2: آرم را به افتر افکت وارد کنید
افتر افکت را باز کنید. رابط کاربری ممکن است در نگاه اول پیچیده به نظر برسد ، بنابراین بیایید موارد ضروری را تجزیه و تحلیل کنیم:

عکس صفحه رابط Adobe After Effects با بخش های برچسب خورده
خرابی رابط افتر افکت
پنل ابزار: اینجاست که می توانید به ابزارهای اساسی ساخت گرافیک مانند ابزار قلم ، ابزار تایپ و غیره دسترسی پیدا کنید.
پانل پروژه: این جایی است که شما پرونده های رسانه ای را برای پروژه کلی خود مدیریت و سازمان می دهید.
پنجره ترکیب: این پنجره پیش نمایش ویدیو است که در آن می توانید انیمیشن را برای ترکیب فعلی (که اغلب به عنوان یک کامپ خوانده می شود) که روی آن کار می کنید مشاهده کنید. فیلم Comps در اصل صحنه هایی است که هر کدام جدول زمانی جداگانه خود را دارند. ما در بخش بعدی در مورد ترکیبات به طور عمیق تری بحث خواهیم کرد.
Timeline: اینجاست که شما انیمیشن خود را خواهید ساخت. این شامل هم جدول زمانی واقعی در سمت راست (جایی که رویدادهای انیمیشن را برای ایجاد یک نمودار مبتنی بر زمان تنظیم می کنید) و هم منطقه comp در سمت چپ (جایی که صفات دارایی های رسانه خود را لایه بندی و ویرایش می کنید) تشکیل شده است.
پانل کنترل: این جایی است که می توانید به توابع پشتیبانی مختلف مانند اطلاعات رسانه ، گزینه های ترازبندی پاراگراف و کتابخانه های آماده انیمیشن و جلوه های تصویری تعبیه شده در After Effects دسترسی پیدا کنید.
اگر در مورد هر ابزار یا دکمه ای مطمئن نیستید ، با قرار دادن ماوس بر روی آن ، توضیحاتی در اختیار شما قرار می دهد.

برای وارد کردن پرونده آرم خود ، کافی است آن را در پنل Project بکشید و رها کنید یا به File> Import> File بروید. در زیر کادر گفتگوی زیر ، رسانه را به عنوان Footage و Merged Layers وارد کنید.

مرحله 3: تنظیم ترکیب
کامپوزیت (comp) ظرفی است که به شما امکان می دهد انیمیشن ها را روی پرونده های رسانه ای لایه بندی ، ویرایش و اعمال کنید. یک تولید بزرگتر ، مانند یک فیلم ، شامل چندین کامپ است که در پانل پروژه سازمان یافته اند. بنابراین شما می توانید comps را به عنوان یک صحنه واحد در آن فیلم در نظر بگیرید ، و هر comp جدول زمانی جداگانه خود را خواهد داشت. در مورد ما ، یک انیمیشن آرم با طول کمتر از پنج ثانیه به تعداد بسیار کمی نیاز به comps دارد.

عکس صفحه رابط کاربری افترافکت با ترکیب ایجاد شده
برای راه اندازی یک comp ، پرونده های رسانه خود را در سمت چپ صفحه جدول زمانی بکشید و رها کنید
بیایید با یک پس زمینه ساده شروع کنیم. در صفحه comp کلیک راست کرده و گزینه New> Solid را انتخاب کنید. از آنجا که آرم من سفید است ، من با یک جامدادی مشکی رفتم ، اما شما ممکن است هر رنگی را که می خواهید انتخاب کنید. در پنجره زیر ، نام solid را بگذارید (در مورد من “BG”) و بر روی دکمه Make Comp Size کلیک کرده و تأیید را انتخاب کنید. اکنون فایل آرم خود را از صفحه پروژه به داخل جدول زمانی بکشید و باید پیش نمایش آرم خود را در پنجره comp مشاهده کنید. در غیر این صورت ، مطمئن شوید که لایه های خود را با کشیدن پس زمینه جامد در زیر پرونده آرم ، مرتب کنید.

روی پرونده آرم در پنل comp کلیک راست کرده و گزینه Create> Convert to Layered Comp را انتخاب کنید. با این کار پرونده آرم شما به یک کامپ دیگر تبدیل می شود (خواهید دید که نماد تغییر کرده است). اکنون با دوبار کلیک بر روی پرونده آرم ، یک برگه جدید باز می شود و شما را به این مجموعه جدید شامل همه لایه های جداگانه ای که در Illustrator تنظیم کرده اید ، وارد می کند. اکنون می توانید نحوه کار comps را مشاهده کنید: آنها اساساً مانند پوشه های تو در تو هستند.

اگر می خواستید ، می توانید با کلیک راست و انتخاب Pre-compose ، هر یک از این لایه ها را به comps خود تبدیل کنید. این به آن لایه جدول زمانی انیمیشن جداگانه ای می دهد که درون کامپ قبلی قرار گرفته است. و اگر می خواستید یک باره کل آرم را متحرک کنید ، از جدول زمانی مرتبط با کامپ اصلی استفاده می کنید.

با این کار ، بیایید به نحوه کار این جدول زمانی برای انیمیشن بپردازیم.

مرحله 4: متحرک سازی با فریم های کلیدی
روشی که After Effects (و بیشتر نرم افزارهای انیمیشن) کار می کند از طریق فریم های کلیدی است. فریم های کلیدی اساساً نشانگرهایی هستند که می توانید آنها را در امتداد جدول زمانی تعیین کنید تا مشخص شود چه زمانی حالت های شروع و پایان برای انیمیشن شما رخ می دهد.

به عنوان مثال ، بیایید با یک انیمیشن بسیار ساده شروع کنیم: یک fade-in. صفات متفاوتی به یک شی متصل شده است و ویژگی ها در مدت زمان مشخصی تغییر می کنند در واقع همان انیمیشن است. برای دیدن این ویژگی ها ، روی نماد بسط در کنار لوگو comp و ویژگی Transform بعدی کلیک کنید.

Sc

عکس جدید از پنل جدول زمانی Adobe After Effects
با کلیک روی نماد کرونومتر در کنار ویژگی های صفحه تایم فریم ، فریم های کلیدی را ایجاد کنید
برای یک انیمیشن در حال محو شدن ، می خواهید با صفتی که قابلیت مشاهده یک شی را اندازه گیری می کند کار کنید: Opacity. میزان تیرگی روی 100٪ تنظیم شده است زیرا آرم به طور پیش فرض کاملاً قابل مشاهده است.

روی نماد کرونومتر در کنار Opacity کلیک کنید ، و هر کجا که نشانگر playhead (خط آبی مبهم عبور از جدول زمانی) تنظیم شده است ، یک الماس ظاهر می شود. این یک فریم کلیدی است ، اساساً یک عکس فوری از مقدار فعلی ویژگی مشخص شده است. با کلیک کردن و کشیدن صفحه کلید ، آن را به علامت 2 ثانیه ای در جدول زمانی بکشید. قسمت پخش را به سمت علامت 0 ثانیه بکشید ، سپس keyframe دیگری ایجاد کنید و Opacity را روی 0٪ تنظیم کنید. برای مشاهده پیش نمایش انیمیشن در پنجره comp ، کلید فاصله را فشار دهید.

خواهید دید که با تغییر Opacity از 0٪ به 100٪ در طول 2 ثانیه و فقط با دو فریم کلیدی ، یک انیمیشن Fade-in تدریجی ایجاد کرده اید. این به طور موثری است که تمام انیمیشن ها در After Effects انجام می شود. شما یک فریم کلیدی شروع و یک فریم کلیدی پایان در فواصل مختلف در امتداد جدول زمانی ایجاد می کنید و After Effects به طور خودکار انتقال فریم های لازم را برای رسیدن از نقطه A به نقطه B (که به طور سنتی در انیمیشن biz نامیده می شود) محاسبه می کند.

گیف متحرک انیمیشن محو در After Effects
یک انیمیشن ساده محو با استفاده از دو فریم کلیدی برای ویژگی Opacity ایجاد می شود
می بینید که یکسری ویژگی ها وجود دارد که می توانید در زیر ویژگی Transform با آنها کار کنید که به طور خلاصه در اینجا توضیح خواهیم داد. در صورت تمایل می توانید با استفاده از فریم کلیدی و تغییر هر یک از اینها تجربه کنید و از ویژگی های انیمیشن آنها مطلع شوید:

Position: این ویژگی موقعیت آرم را در فضای X ، Y در صفحه comp توصیف می کند و به شما امکان تحریک حرکت خطی را می دهد.
مقیاس: این ویژگی اندازه آرم را توصیف می کند (به عنوان درصدی نسبت به اندازه کامل پرونده منبع) و به شما امکان ایجاد انیمیشن های در حال رشد یا کوچک شدن را می دهد.
چرخش: این ویژگی جهت گیری را بر حسب درجه توصیف می کند و به شما امکان می دهد انیمیشن های چرخشی ایجاد کنید.
نکته مثبت: وقتی صحبت از انیمیشن آرم می شود ، منطقی است که معکوس کار کنید (همانطور که با fade-in کار کردیم) زیرا قرار است انیمیشن روی آرم کامل و تمام شده به پایان برسد. این بدان معناست که شما باید قبل از تغییر هر چیزی ، کلیدهای فریم ایجاد کنید تا عکسهایی از مقادیر ویژگی در حالت پیش فرض آنها داشته باشید. سپس می توانید آن فریم های کلیدی را به نقطه پایان مورد نظر خود در جدول زمانی منتقل کنید (هرچقدر دوست دارید انیمیشن دوام بیاورد) و برای شروع تغییرات ، کلیدهای فریم جدید ایجاد کنید.

مرحله 5: آرم خود را با لایه های شکل متحرک کنید
حالا اجازه دهید از طریق لایه های شکل به چند تکنیک جالب توجه برای انیمیشن بپردازیم. لایه های شکل اشیایی هستند که حاوی اطلاعات مسیر یابی مانند نقاط لنگر و خطوط اتصال هستند (مشابه موارد موجود در برنامه های برداری) ، و دستکاری این موارد درهای بسیاری از امکانات انیمیشن فراتر از ویژگی Transform را باز می کند.

عکس صفحه از جدول زمانی Adobe After Effects
لایه های شکل یک ستاره در کنار آنها دارد و شما می توانید با کلیک راست و انتخاب Create> Create Shapes from Vector Layer یک گرافیک برداری را به یک شکل شکل تبدیل کنید
ابتدا ، ما می خواهیم آرم را به یک لایه شکل تبدیل کنیم. در صفحه comp لایه (لایه های ایجاد شده از مرحله 3) ، تمام لایه های خود را انتخاب کنید ، کلیک راست کرده و ایجاد> ایجاد شکل از لایه لایه را انتخاب کنید. خواهید دید که هر لایه در کنار آن یک ستاره کپی شده است – این یک لایه شکل است. در زیر لایه شکل قرار گرفته ، علاوه بر ویژگی Transform ، ویژگی Content را نیز پیدا خواهید کرد. در سمت راست ویژگی Content ، دکمه Add را نیز مشاهده خواهید کرد که به شما امکان می دهد ویژگی های بیشتری را نیز برای متحرک سازی انتخاب کنید.

عکس صفحه از جدول زمانی Adobe After Effects
لایه های شکل حاوی دکمه Add (در سمت راست ویژگی Contents) است و به شما این امکان را می دهد که انواع ویژگی های متحرک مانند Trim Paths را اضافه کنید.
برای آرم خود ، با استفاده از ویژگی Trim Paths با یک انیمیشن بسیار رایج و مفید همراه شدم. برای این کار ، من Trim Paths را با دکمه Add به لایه های شکل هر حرف اضافه کردم ، در انتهای جدول زمانی کلید مشخصه End را روی 0٪ و در حدود 1 ثانیه بعد 100٪ را تنظیم کردم. همانطور که مشاهده می کنید ، این باعث می شود رئوس مطالب حروف به صورت کشیده شده توسط یک دست نامرئی در زمان واقعی نشان داده شود.

انیمیشن مسیرها را اصلاح کنید در Adobe After Effects
با استفاده از ویژگی Trim Paths می توانید خطوط را متحرک کنید تا در زمان واقعی ترسیم شوند
علاوه بر این ، من می خواستم برخی از انیمیشن های لهجه را در پس زمینه قرار دهم. از آنجا که من سیاه و سفید کار می کنم ، یک اثر حلقه ای تونل را یادآور منطقه گرگ و میش انتخاب کردم. برای این کار ، من با استفاده از ابزار چند ضلعی در نوار ابزار ، شکلی را در مرکز کامپیوتر خود ترسیم کردم و یک لایه شکل جدید ایجاد کردم.

سپس یک ویژگی Repeater اضافه کردم ، موقعیت را در مرکز قرار دادم و تعداد نسخه ها را افزایش دادم. این شکل را کپی می کند و یک تونل به ظاهر بی نهایت ایجاد می کند. تنظیم مقیاس i

n فاصله بین هر نسخه را کاهش می دهد ، و تغییر چرخش کپی ها را در جهت های مختلف جهت علاقه بصری جهت می دهد.

سرانجام ، برای تحریک این موضوع ، من در آغاز جدول زمانی یک keyframe از Offset 0 درست کردم و بعداً در جدول زمانی آن را روی مقدار منفی تنظیم کردم.

عکس صفحه Adobe After Effect
با استفاده از یک لایه شکل چند ضلعی و خاصیت Repeater ، من توانستم پس زمینه متحرک ایجاد کنم
احتمالاً این ایده را دارید که گزینه های زیادی برای لایه های شکل وجود دارد. این درست است: دوره های آنلاین بصورت آنلاین اختصاص داده شده است و شما باید وقت خود را به آزمایش ، تمرین و یادگیری اختصاص دهید.

همچنین نمی توانم به شما بگویم کدام سبک انیمیشن برای آرم شما مناسب خواهد بود یا برای دستیابی به آن سبک به چه ابزارهای انیمیشن خاصی احتیاج دارید. با این حال ، می توانم به شما مشاوره بدهم که چگونه این را برای خود کشف کنید. از آرم های متحرک دیگر مانند رقبای خود ، مارک هایی که تحسینشان می کنید و یا در سایتی مانند Pinterest یا Dribbble الهام بگیرید – همان کاری که در وهله اول ایجاد کردید.

متوجه خواهید شد که با شروع تجزیه و تحلیل این موارد ، با دانش جدیدی که در مورد چگونگی متحرک سازی لوگویی که بسیاری از آنها مبتنی بر دستکاری ساده اشکال و تغییر شکل هستند (حتی آنهایی که به وضوح از جلوه های پیشرفته و سبک شده لایه بندی شده اند) تجزیه و تحلیل می کنید ، خواهید دید. پس از پیدا کردن موارد دلخواه ، می توانید در After Effects به عقب برگردید و سعی کنید مهندسی معکوس این انیمیشن ها را برای تمرین انجام دهید.

مرحله 6: زمان انیمیشن خود را تنظیم کنید
بیایید لحظه ای صحبت کنیم و درمورد زمان بندی صحبت کنیم ، که گام دوم فریم های انیمیشن را شرح می دهد. با رفتن به ویرایشگر نمودار می توانید نمایش بصری زمان را مشاهده کنید. برای انجام این کار ، روی نماد نمودار (برچسب Graph Editor اگر روی آن حرکت کنید) را در بالای بالای صفحه جدول زمانی کلیک کنید ، و این جدول زمانی را به یک نمودار خطی تغییر می دهد.

اگر بر روی یکی از ویژگی های keyframe خود کلیک کنید ، یک خط مستقیم از یک keyframe به حالت دیگر مشاهده خواهید کرد. در حال حاضر ، چون فقط کلیدهای فریم نقطه شروع و پایان را ایجاد کرده ایم ، برای محاسبه زمان این کار را به After Effects سپرده ایم. بدون هیچ جهت ، افتر افکت هر قاب انیمیشن را به طور مساوی سرعت می بخشد ، و در نتیجه یک خط کاملاً مستقیم ایجاد می شود.

عکس صفحه از ویرایشگر نمودار در Adobe After Effects
Graph Editor زمان بندی فریم های کلیدی را به صورت رسم شده روی نمودار خطی نشان می دهد
با این حال ، تغییر زمان بندی به روش هدفمند چیزی است که به انیمیشن احساس واقع گرایی می دهد. به عنوان مثال ، در یک انیمیشن توپ تندرست ، توپ در اوج جستن خود کندتر و در هنگام نزدیک شدن به زمین به دلیل حرکت و گرانش سریعتر حرکت می کند. به عبارت دیگر ، در سرتاسر انیمیشن با همان سرعت حرکت نمی کند و اگر این حرکت را انجام می داد ، این امر به عنوان رباتیک برجسته می شد.

عکس صفحه از ابزارهای bezier در Adobe After Effects
ابزارهای bezier که در پایین ویرایشگر نمودار قرار دارند ، به شما امکان می دهند انحنای خط نمودار را تنظیم کنید
ویرایشگر نمودار به شما امکان می دهد تا با استفاده از دستگیره های bezier ، زمان را بر روی انیمیشن خود تنظیم کنید تا خط نمودار را به یک منحنی تبدیل کند. در سمت راست و پایین نمودار ویرایشگر ، تعدادی نماد از نقاط مربع را می بینید که به خطوط متصل شده اند – اینها ابزارهای بی عیب تری هستند.

بر روی یکی از فریم های اصلی خود کلیک کنید و بر روی ابزار bezier حرکت کنید تا زمانی که یکی از برچسب های تبدیل کلیدهای صفحه به Auto Bezier را پیدا کنید. با کلیک بر روی این حالت ، یک دسته زرد در نمودار نشان داده می شود. کشیدن این دستگیره به دور باعث منحنی شدن خط می شود و این باعث تغییر زمان انیمیشن شما می شود. در جایی که منحنی بارزتر باشد ، فریم ها سریعتر بازی می کنند و در جایی که منحنی نرم تر باشد ، فریم ها کندتر بازی می کنند.

عکس صفحه از ابزارهای bezier در Adobe After Effects
منحنی واضح تر با زمان بندی سریعتر و منحنی نرمتر با زمان بندی کندتر مطابقت دارد
برای درک دقیق تفاوت های ظریف نحوه شخصی سازی زمانبندی شما ، تجربه انیمیشن لازم است و به همین دلیل تنظیم منحنی های bezier با دست موضوع پیشرفته تری است. برای اهداف این آموزش مبتدی ، من توصیه می کنم برای تمام زمان بندی انیمیشن خود از ابزار Easy Ease bezier (که منحنی خودکار را برای فریم کلیدی انتخابی شما اعمال می کند) استفاده کنید. با انتخاب فریم کلیدی و کلیک راست می توانید Easy Ease را به یک صفحه کلید خارج از Graph Editor اعمال کنید.

مرحله 7: آرم متحرک خود را صادر کنید
هنگامی که آماده صادرات آرم متحرک خود هستید ، به File> Export> Add to Adobe Media Encoder صف بروید. After Effects به صورت پیش فرض به عنوان یک فایل mp4 صادر می شود ، که برای فیلم مناسب است. از آنجا که می خواهیم یک فایل تصویری قابل اشتراک از انیمیشن آرم خود ایجاد کنیم ، به عنوان GIF متحرک صادر خواهیم کرد. در پنجره Media Encoder ، روی پیکان کنار خط آبی برجسته شده متن در زیر کلمه Format کلیک کنید و GIF متحرک را انتخاب کنید. همچنین می توانید با کلیک روی متن آبی در زیر کلمات Output File ، پوشه مقصد پرونده تمام شده خود را تنظیم کنید.

عکس صفحه از Adobe Media Encoder
برای صادر کردن پرونده خود ، به File> Export> Add to Adobe Media Encoder صف بروید و GIF متحرک را از لیست کشویی زیر ستون Format انتخاب کنید
دوبله

برای ظاهر شدن پنجره تنظیمات صادرات ، روی متن آبی برجسته شده در زیر از پیش تعیین شده کلیک کنید. چند گزینه وجود دارد که می خواهید برای کاهش حجم فایل به آنها توجه کنید: کیفیت (من گزینه 20 را قرار می دهم) ، نرخ فریم (من گزینه 10 را تنظیم می کنم ، اگرچه فریم ریت بالاتر (فریم در ثانیه) برای فیلم توصیه می شود ) و مدت زمان ، که نوار آبی رنگ در زیر پیش نمایش است (من برداشتم تا 4 ثانیه). برای بستن این پنجره تأیید را انتخاب کنید.

آیفون متحرک gif
انیمیشن لوگوی تمام شده من
پس از پایان کار ، نماد سبز رنگ را در گوشه بالا سمت راست Media Encoder انتخاب کنید و پرونده شما به پوشه مقصد مورد نظر شما ارائه می شود. و آنجا آن را دارید: یک انیمیشن آرم تمام شده!

نام تجاری خود را از طریق انیمیشن آرم زنده کنید

انیمیشن لوگو چیزی فراتر از یک روند محبوب است که برندها برای همگام شدن تحت فشار قرار می گیرند. متحرک سازی غیرقابل انکار یک لوگو نیز وجود دارد و این یک روش عالی برای ایجاد لحظه ای لذت بصری برای هر کسی است که با نام تجاری شما تعامل دارد. و خوشبختانه ، نرم افزار انیمیشن به گونه ای پیشرفت کرده است که تقریباً هر کس بدون در نظر گرفتن مهارت می تواند کمی از این جادو را به لوگوی خود تزریق کند.

با این اوصاف ، در حالی که این آموزش برای شروع شما با اصول چگونگی متحرک سازی آرم طراحی شده است ، برای بدست آوردن چیزی بالاتر از یک انیمیشن اساسی ، آزمایش و خطا ، تمرین و آزمایش لازم نیست. اگر یک انیمیشن آرم می خواهید که واقعاً خاص باشد ، یک انیماتور آرم حرفه ای ارزش سرمایه گذاری را دارد.

en.99designs.de/blog/logo-branding/how-to-animate-a-logo/

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.