نکات و تمرینات نامگذاری مشاغل برتر

هنگام ایجاد یک کسب و کار ، تصمیمات زیادی برای اتخاذ وجود دارد. نام تجاری احتمالاً یکی از اولین تصمیماتی است که می گیرید. نام تجاری خود را چه می نامید؟ چگونه می توانید همه چیز را که نام تجاری شما را تشکیل می دهد در یک یا دو کلمه بیان کنید؟

نام یک کسب و کار جایی نیست که بتوانید مسیر آسان را طی کنید. در مورد آن فکر کنید – شما به سمت نام تجاری تمایل دارید. نام های تجاری عجیب و غریب ، نام های تجاری ثابت ، نام های تجاری خارجی ، نام های تجاری ساده. همه این نام ها یک ویژگی مشترک دارند: نام های تجاری فراموش نشدنی.

بنابراین همانطور که برای کسب و کار جدید خود ظاهر و حسی کامل ایجاد می کنید ، روی نام کامل تمرکز کنید. در اینجا چند نکته و تمرین مهم در مورد چگونگی نامگذاری کسب و کار خود آورده شده است – بنابراین نام تجاری شما می تواند نقش کلیدی در موفقیت شما داشته باشد.

چرا نام تجاری شما اینقدر مهم است؟


نام کسب و کار شما هویت شماست.

کسب و کار شما شبیه هیچ شرکت دیگری نیست ، حتی اگر صدها یا حتی هزاران کسب و کار دیگر همان چیزی را ارائه دهند که شما ارائه می دهید.

چرا؟ زیرا این تنها دستگاهی است که توسط شما اداره می شود و تنها علامت تجاری منحصر به فرد شما است. بنابراین نام تجاری شما باید این را نشان دهد.

نام کسب و کار شما نحوه درک نام تجاری شما را نه تنها توسط مشتریان بالقوه ، بلکه توسط سایر شرکت های صنعت شما شکل می دهد. این یک مختصر برای همه چیزهایی است که ارائه می دهید و هر چیزی که هستید – مثبت و منفی.

نامگذاری کسب و کار – تصویر شخصی که از مشاغل بی نام و نشان ایستاده است
نام کسب و کار شما شکل نگرش جهان به نام تجاری شما را شکل می دهد. تصویرسازی توسط OrangeCrush
به همین دلیل است که شما نیاز به یک نام تجاری دارید که نه تنها شخصیت برند شما را نشان نمی دهد ، بلکه آن را برای همه جهان بلند و واضح نشان می دهد. این بخش مهمی از هویت نام تجاری شما است زیرا این تنها دارایی ای نیست که مردم می بینند ، بلکه آن چیزی است که آنها می شنوند. این باید چیزی باشد که با نام تجاری شما ارتباط برقرار کند و به راحتی از زبان خارج شود.

ملاحظات نامگذاری مشاغل

وقتی صحبت از نام تجاری پیش می آید ، چیزهای زیادی برای بررسی وجود دارد. هنگام ایده پردازی ایده های نام تجاری ، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

در حال رشد و چرخش است
همانطور که تجارت شما رشد می کند ، نام شما باید مرتبط باشد. در غیر این صورت ، ممکن است کسب و کار شما در جعبه ای گیر کرده یا در برقراری ارتباط با مشتریان شکست بخورد.

این یکی از دلایلی است که می توان هر اصطلاح فناوری را در نام کسب و کار خود (Bell Telephone ، Radio Shack) مشکل ایجاد کرد – زیرا فناوری به جلو حرکت می کند و شما به محصولات و پیشنهادات جدید می پردازید ، ممکن است نام شما منسوخ شود. در نظر بگیرید که چگونه شرکت های دیگر ، مانند Circuit City و Micro Center ، از واژه های کمتر خاص اما هنوز تکنیکی در نام خود استفاده می کنند.

 

https://99designs.com/blog/business/how-to-name-your-business/

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.