39 آرم خیره کننده نمایشی را نشان می دهد

لوگوهای لوگو ، انیمیشن های لوگو ، طرح های لوگو متحرک یا لوگوها را صدا کنید – همه آنها در رونمایی از لوگوی شما نمایشی ارائه می دهند. چراغ جهشی را که روی “من” در آرم Pixar می پرید ، برای جایگزینی آن و مواجهه با مخاطب به یاد دارید؟ چگونه کسی فراموش می کند؟ آشکار سازی آرم از طریق انیمیشن تکنیکی است که باعث شده است برندها از دهه ها قبل فراموش نشدنی باشند.

شاید تعجب کنید که چرا باید آرم شما فاش شود؟ آرم شما کارهای زیادی برای روایت داستان برند شما انجام می دهد و بنابراین چرا آن را زنده نمی کنید. متحرک سازی یک آرم تجربه به یاد ماندنی را برای بینندگان ایجاد می کند. تعامل باعث می شود که یک تجربه “واقعی تر” باشد و به همین دلیل احتمالاً ما به آن علاقه خواهیم داشت ، به همین دلیل است که در حال حاضر محتوای دیجیتال زیادی به سمت انیمیشن و ویدئو سوق پیدا می کند. به رسانه های اجتماعی ، ظهور “داستان ها” در سیستم عامل ها ، GIF ها و TikTok فکر کنید.

متحرک سازی لوگو با لوگوی خلاق یک روش درخشان برای نشان دادن مخاطبان خود است که نام تجاری شما فعلی ، هیجان انگیز و جلوتر از رقبا است.

woman shocked at lit up logo reveal

مسیری که انتخاب خواهید کرد کاملاً به داستان ، زیبایی و مخاطب شما بستگی دارد. به این فکر کنید که قصد استفاده از لوگوی خود را دارید. به عنوان مثال ، سازنده اتومبیل کیا ، آسمان را با آشکار کردن اسراف خود روشن کرد. گزینه ظریف تر می تواند قرار دادن یک انیمیشن آرم در امضای ایمیل شما باشد.

برای به دست آوردن توپ ، بهترین آرم متحرک را که در زیر نشان داده شده است گردآوری کرده ایم.

1. نشان تجاری مارک تجاری نشان می دهد

مارک تجاری (که به آن علامت تصویری نیز گفته می شود) یک آرم منحصراً به نماد آن یا عناصر گرافیکی اشاره دارد. این علامت یک نماد از نام تجاری است ، مانند پرنده آبی توییتر ، نایک swoosh یا پری دریایی استارباکس.

ایده ای که لوگوی مارک تجاری نشان می دهد این است که نماد نمادین آرم شما ابتدا قبل از رونمایی از عناصر دیگر مانند فونت ها یا برچسب ها ظاهر می شود. این مستقیم و ساده است ، که نشان دهنده یک رویکرد مستقیم از نام تجاری است و یک سبک عالی از لوگو است که برای نشریات ، سازمان های اجتماعی و حتی سازمان های پزشکی نشان داده می شود.

2. آرم دایره ای نشان می دهد

نشان دایره ای نشانگر نمادین بودن یک حرکت دایره ای است. این یک حس اجتماع ، احساس یکپارچگی را برمی انگیزد و توجه بیننده را به شی متمرکز جلب می کند.

دایره ها شکل های بسیار قدرتمندی هستند. آنها جهانی هستند و این بدان معنی است که آنها نمادهای بسیار خوبی هستند که می توانند در آرم مارک های جهانی گنجانده شوند.

3. رنگهای مارک را با لوگو نشان دهید

در انتخاب رنگ مارک شما قطعاً هنری وجود دارد و اگر این موضوع شما را متعجب کند ، من شما را تشویق می کنم که نگاهی به این راهنمای دقیق در مورد رنگ بندی مارک در مورد چگونگی انجام این کار بیندازید. رنگ مارک ها از روانشناسی ، بیان ، تاریخچه و موارد دیگر الهام می گیرند.

با توجه به اینکه چه مقدار جزئیات در انتخاب رنگهای شما وجود دارد ، آنها می توانند به عنوان تیزرهای درخشان برای رویداد اصلی (نام تجاری شما) عمل کنند! خلاق باشید و با استفاده از اشکال انتزاعی ، هوایی معاصر را به لوگوی خود دعوت کنید. اگر در لوگوی خود از نئون استفاده می کنید ، استفاده از حالت تاریک را در لوگوی بزرگ خود تجربه کنید.

4. لوگوی بسته بندی شده در عمل نشان می دهد

چرا وقتی می توانید همه کارها را انجام دهید ، یک اثر را انتخاب می کنید؟ حرکات چند جهته ، عناصر لایه بندی روی هم را امتحان کنید یا با این لوگوهای بسته بندی شده عمل ، آرم خود را ذره ذره بسازید. توانایی های داستان نویسی خود را اصلاح کرده و به مخاطبان القا کنید تا درباره برند شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

5. آن را با نشان دادن لوگوی خود بگویید

نشان دادن نام تجاری شما نامه به نامه باعث ایجاد تعلیق و احساس روایت می شود. جذاب است ، مسیری منطقی را دنبال می کند و می تواند کمی خواب آور باشد. قلم ها در نوع خود کار هنری هستند ، بنابراین با نشان دادن نام و شخصیت برند خود ، این موارد را بازی کنید.

6. Wanderlust باعث برانگیختن آرم می شود

برخی از آرم ها مخاطبان آنها را غرق می کند و آنها را به سرزمین های دور و دور منتقل می کند. آنها هنگام تنظیم صحنه ای برای قرار دادن آرم (و مخاطبان) درست در وسط همه ، تماشاگران فراری ، رویایی و جذاب هستند.

برای مشاغل مورد نظر برای تأکید بر یک مقصد (یا حس آن) ، این نوع آرم متحرک یک انتخاب طبیعی است. چه یک شرکت مسافرتی باشد ، چه یک کسب و کار مستقر در یک جزیره یا یک مارک تجاری که ریشه در یک مکان رویایی دارد ، نشان می دهد این آرم راهی است که باید دنبال کنید.

7. آرم گویا نشان می دهد

اگر می خواهید نشان دهید که برند شما چقدر مراقب یا دمدمی مزاج است ، در مثالهای زیر الهام می گیرید. در این موارد ، طراحان تصاویر دستی را تحریک می کنند و آنها را با فونت های منحصر به فرد و رنگ های پاستلی جفت می کنند.

هدف این لوگوی مصور نشان دادن ارتباط عاطفی با مخاطبان در نشان دادن جنبه انسانی آنها است. این یک تاکتیک هوشمندانه از مارک های شرکتی یا کسانی در بخش امور مالی است که می خواهند خود را از رقبا که اغلب به نظر مخاطبان “سرد” می رسند جدا کنند. در غیر این صورت ، بسیاری از شرکتهای مستقل در مقیاس کوچکتر ، مانند تهیه کنندگان غذا ، گل فروشی یا مارک هایی که کودکان را هدف قرار می دهند ، از آرم و نشان تجاری نشان می دهند تا از هویت نام تجاری خود تعریف کنند و مخاطبان را درگیر خود کنند.

8. آرم 3D Cinematic نشان می دهد

برای برخی از مارک ها ، بهترین روش برای تحت تأثیر قرار دادن مخاطبان خود دادن فاکتور wow به آنها است. شاید شما در حال راه اندازی یک آژانس خلاقیت هستید یا ممکن است در یک بازار لوکس مستقر شده باشید ، با مخاطبان خود به عنوان افراد VIP رفتار کنید و از آنها دعوت کنید تا با استفاده از بافت ها ، بازتاب ها و چشم انداز از لوگوی سه بعدی پرکاربرد لذت ببرند.

9. حداقل آرم نشان می دهد

گاهی اوقات ساده ترین انیمیشن می تواند م theثرترین باشد. استفاده هوشمندانه از تنظیمات متناوب رنگ تک رنگ یا معرفی گرادیان رنگی در یک شخصیت دارای لوگوی خط 2D. آنها ظریف و در عین حال تخیلی هستند و مخاطبان هدف را مانند پروانه ها به شعله می کشانند. حداقل آرم ها برای تعریف و تمجید از مارک تجاری خود به حداقل انیمیشن های آشکار نیاز دارند ، بنابراین اگر به نظر می رسد مارک شما است ، برای الهام گرفتن به آرم زیر نگاهی بیندازید.

10. آرم با الهام از فناوری نشان می دهد

مارک های متخصص در فن آوری ، بازی ، محصولات دارویی یا موسیقی متوجه خواهند شد که یک انیمیشن جوی با زیبایی شناسی الهام گرفته از فناوری در ارتباط با مخاطبان هدف معجزه می کند. می توانید حالت تاریک ، یک ویژگی شبکه یکپارچه را امتحان کنید یا یک تمرکز بصری روی مهره ها و پیچ و مهره های سازمانی شرکت خود قرار دهید.

جرقه آرم خود را بزنید

لوگو نشان می دهد که مارک ها می توانند مخاطبان خود را خیره کنند ، از رقبا جدا شوند و شخصیت های منحصر به فردی را به نمایش بگذارند. این یک روش دیگر برای برقراری ارتباط با مخاطبانی است که از عامل جدید استفاده می کنند. به آرم خود اجازه دهید صحبت کند و بررسی کند که چه نوع انیمیشن بیشترین سر و صدا را در افشای آرم شما ایجاد می کند.

https://99designs.com/blog/logo-branding/logo-reveals/

Be the first to reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.